Friss topikok

Kitérdekel?

Ha érdekli a tudomány,a jövő, az újítás és ezzel kapcsolatos érdekességek itt a helye! Ha bármivel kapcsolatban kérdése van a következő címre várjuk az e-maileket: kiterdekel.blog (kukac) gmail.com

Légszennyezettség

Budapest légszennyezettsége

Várható időjárás

Időjárás előrejelzés

Széltérkép

Széltérkép

Ír(tó) kenőmájas, ahol a legkisebb is számít

2008.12.13. 01:24ide tette: kiterdekel

Budaörsi lévén tegnap leugrottam a Teszkó helyi kirendeltségébe egy kis akcióban dúskálni, nomeg, gondoltam megnézem, mi a helyzet a mostanában sokat említett kenőmájasok terén.

A két legnagyobb kereskedelmi adó híradóiban (párhuzamosan nézem mindkettőt az érdektelen álhírek miatt)  úgy rémlik, arról tudósítottak, hogy a Kaiser food kft. májasaiba került az ír májból, ami dioxinnal volt szennyezve, persze ezeket a nagy kereskedelmi láncok már régen leszedték polcaikról.

Meg sem lepődtem, mikor a pultnál természetesen ott találtam a Kaiser-féle kenőmájasokat, amiken nyilván szó sem volt ír húsról, hisz' a szerencsétlen fogyasztónak csak azt kötik az orrára, hogy hol gyártották a terméket, azt nem hogy melyik országból származó alapanyagokból. Nyílván: kit érdekel?

A Teszkó-túra végére a mobil tartozékoknál kötöttem ki, ahol egy további csemegére bukkantam. Headset Nokia telefonokhoz, 1:1 koppintva, rajta az össze nem tévesztendő feilrat : NOK.

  U.i.: Üzenem a hatóságoknak, hogyha a Józsefvárosit megunták, itt meg lesz a sikerélményük.

Szólj hozzá!

Címkék: tesco kenőmájas fogyasszál


A bejegyzés trackback címe:

https://kiterdekel.blog.hu/api/trackback/id/tr35820006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása