Friss topikok

Kitérdekel?

Ha érdekli a tudomány,a jövő, az újítás és ezzel kapcsolatos érdekességek itt a helye! Ha bármivel kapcsolatban kérdése van a következő címre várjuk az e-maileket: kiterdekel.blog (kukac) gmail.com

Légszennyezettség

Budapest légszennyezettsége

Várható időjárás

Időjárás előrejelzés

Széltérkép

Széltérkép

Elektromos kerékpáros teszt

2014.06.19. 08:33ide tette: kiterdekel

Kicsit rendhagyó lesz ez a poszt igen :)

Nagy élményben volt részünk a hétvégén és gondoltam megosztom veletek. Tudni kell, hogy én magam sokat kerékpározom és szeretek is tekerészni hobbyból. Na de a barátnőm nemigazán így nincs közös tekerés... Melege van, nehéz feljönni az emelkedőn, gondot okoz a váltás, megizzad stb... Na a lényeg hogy betévedtünk egy kerékpárboltba Budaörsön, ahol mit ad isten volt egy halom elektromos keró. Nézegettem én már őket de a nagy áruházi van 150 ért, ami egy kalap sz.r, meg a márkás 500-tól felefele. Van ez a cseh cég CRUSSIS, ők most jönnek be az országba és az arany középutat választották, 280-450 között vannak a gépek és marha jók. Na visszatérve a boltra az eladó nagyon türelmes volt és kedves hozzánk, elmagyarázta mi merre hány méter és a lényeg, van TESZT bicó :D. Leadtuk az igazolványt és mentünk 1 kört az asszonnyal, aki ismétlem utál tekerni.

Első 10 méter, megindul mint a szél, aztán csak finom rá-rá segít a motor, amit amúgy több fokozatban lehet állítani. Jah és amit még nem írtam, hogy ez nem gázkaros történet! Ha tekersz csak akkor segít rá a motor :) Itt kell dolgozni is azért, nem veszi el a bicózás örömét a dolog. Na szóval megyünk lefele, itt ugye sima bicó feeling nem segít rá, egyenesben már egy picit tol, jön az emelkedő, jó hosszú lapos. Erre elsuhan mellettem az asszony, hogy a tetején találkozunk :D Mi a fene, úgy otthagyott, hogy csak pislogtam. A tetején megvárt a drága, majd közölte ne vigyük vissza a gépeket mert neki kell egy ilyen. Végig mosolygott és élvezte vele a tekerést. Nem izzadt meg, nem volt melege, nem rinyált, hogy mikor érünk oda stb.... 

Nagy élmény volt ez nekem is. Ha tehetitek próbáljátok ki a dolgot, megéri! A cikket azért írtam mert megtetszett a keró és a bolt is, hogy ilyen jó fejek.

IMG_20140615_121905.jpg

Ahol voltam: Budaörs Budapesti út 99, SPORT99 ,

Honlapjuk: http://www.sport17.hu/

Csak náluk van teszt bicó a forgalmazó boltok között és náluk van minden típusból bemutató darab is, ami nem hátrány amikor több százezret akarsz elkölteni. 

f19a8_fotogalerie_26_img4942_trim_gravitycenter_shrink920x700_extent980x760_backgroundhexhffffff_quality90_typejpg_strip.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: budaörs elekrtomos kerékpár elekrtomos bicikli crussis sport99 sport17


A bejegyzés trackback címe:

https://kiterdekel.blog.hu/api/trackback/id/tr606376743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása